Wednesday, March 18, 2009

wat keje gile...

Malam tadi aku ade wat keje gile n x pernah aku wat rasenye...bagi aku ni dah cukup gila sebab x tau lah plak bagi org len kan...aku g stadi ngan nizam (housemate yg test esok) kat MCD..huhuhu..memula memang aku pun x nak gak p sebenarnye sebab rase cam mencapap x hengat plak nak stadi kat citu...yer r x cam poyo plak kan, final lame lg kot n one thing dah cam x rumah plak sampai nak stadi sampai ke MCD...huhuhuu n nampak cam aku n nizam gaduh ngan housemate kitaworang...tu sume assumption yang salah...niat dihati hanyalah untuk menenmankan nizam n siapkan DOL MARCOM yang nak kene submit next week tapi banyak lg x hbs wat, mane ngan chapter yang berteraburnye lagi, x confirm topic yang ni chapter yang mane satu lagi past year plak..aku dik lepak sane dr kul11 sampailah kul 2 pg....makan french fries n satu cawan air dah mencukupi untuk malam ni...yang lawaknye aku ingat bile malam2x cam ni x ramai lah yg datang MCD ruprnyr full house...ciap jumpa SABI lg...adoi yai segan tuh..x pelah aku dtg ngan niat yang baik...tapi syukur sebab akhirnyeaku dapat gak hbs satu chapter.....AMIN..rasenye care ni boleh wat aku stadi kot...ade mase wat lagi lah...heheheheheheh...
"BERPIJAKLAH DI BUMI YANG NYATA"

2 comments:

  1. klu dpt kerje last minute tu...tingkatkan prestasi bebelanmu seperti peninggalanku buat dirimu wahai ex-roomatesku,...

    -ratu rima, Andeh-

    ReplyDelete
  2. hahaha..yg tuh x turun lagi la joe...masih boleh elak lg...

    ReplyDelete