Wednesday, February 25, 2009

LEGA....

Ahhhhh....lega sikit...ringan pale hotak aku skg...hampir 80% perancangan dinner dah nak settle...harap2x semuanya berjalan ngan lancar pada hari jadi nanti...28hb februari 2008...project besar D'Marketeers untuk semester nie...dengan bertemakan retro...daripada feedback yg aku terima theme nie cam bnyk tentangan sebenarnye, tapi kite tgk jew lah nanti cam ner ngan dress dorg...aku sure mesti gempak nyer dorg dress up...aku pun nie ngah cari baju pe nak pakai...hehehehe...nak cari cermin mate besau lagi..leh kew?keh3x....x tau per yang sesuai pun sbnyer...bantai jew lar...asal nampak cam 60's to 80's ok la kot...kat cni aku nak ucapkan terima kasih kepada semua terutamanya kepada BAKI as ketua project...semoga majlis kita sabtu nie berjalan lancar seperti yang dirancang..INSYALLAH...

"BERPIJAKLAH DI BUMI YANG NYATA"

No comments:

Post a Comment