Wednesday, February 25, 2009

Konsert Malam Irama Wahyu

Sebenarnye dah lame nak update ngan post yang satu nie...tp disebabkan laptop den wat hal jadilah bende nie tertangguh...lame gak tuh...ramai gak yang tanye mane citer pasal konsert inteam n unic...ye la ni den cite ckit...ni la 1st job jd pengacara tuk sem nie...14hb feb 2009...2nd in a row jd pengacara tuk konsert INTEAM & UNIC ni...b4 this pada thn 2005...mula2 x dpt nk comit tuk konsert ni sbb clash ngan dinner marketing...at last dinner postpone sbb dak part 3 der test hari tuh...postpone lagi dinner tuh nampaknyer...back to the story...kate putus telah dbuat aku setuju jadi mc tuk konsert nie...dari awal lagi aku berazam nak wat konsert as best as i can....tp skg nie masalhnye aku x tau plak sape pasangan aku...then cik sham pun btau ma pasangan is IFFA dak diploma...ok gak tuh jumper pasangan baru, but its not easy sbb x kenal pon...hmmm 12hb aku g itm malm tuh nek kete ainol...nasib farid nak temankn..tq farid...mlm tuh aku dtg itm sbb nak jumpe en.sham n irama's team...nak bincang pasal tentatif program n flow majlis...at last dpt gak satu best tentatif dari berape kepala yg de malm tu termasuk En.Sham, Ishfaq, Hafiz(BOB),Iffa n yg lenlain jgk...

Next meeting pada hari sabtu 14hb kul 2 ptg kat DST...sbb nak wat reheasel...mlm b4 the day aku cari la ckit info pasal Inteam n Unic nie..agk payah sebenarnye last2 jumper gak dorg punyer blog...fuh...at least aku tau gak latest story pasal dorg nie...tepat kul 2 aku sampai DST...seperti yg ku jangkakan x de org pun lg yg dtg..yg de pun dak2x secreteriat...kene lah tunggu jap...kul 2.30 baru lah iffa dtg...bila iffa dtg skg nak tunggu plak soundman siapkan sound sume...so by the time aku tunggu dorg g bincang jap ngan iffa pe nak ckp mlm nie...ktworg x wat text pon just amik point2x jew...n cakap...pe terkeluar tu je lah....after sume siap ktworg pun reheasel berkali2x sampai dapat yang terbaik...iffa ni mmg first partner yang paling gile n sempoi...best kerjasama ngan die...sampai la kul 6 ptg inteam n unic dtg nak wat sound check...pas bersalm2x ngan dorg trus jew interview ckit n cite flow majlis malam nie...pastu trus chow blik nak gosok baju...en.sham dah tempahkan blik tuk aku n joe...n at the same time joe pon sampai...ader gak kawan dok blik transit kat ts..lame x jumpe joe..borak panjang ktworg petang tuh sambil iron baju...mlm tuh aku kene 2kar dua baju..biru n hijau, baju hijau tu pinjam dr En.Sham..tq encik....

Saat yang dinanti pun sampai...aku bergerak ke DST awal ckit sbb aku ckap ngan joe nak beli mknn ckit...lapo woi perut dr tghri x mknlagi..huhuhuh...minum air n makan ckit...legalah ckit perut...gementar mula menyerap ke kalbu..beselah aku bile nak start sumtin mesti cuak x hengat....alhamdulillah sumenyer berjalan ngan lancar tanpa sebarang kacacatan...Inteam n Unic sangat berkalibar dlm membuat persembahan dan menyampaikan dakwah...berhibur sambil beramal..fuhh..sumenyer berjalan ngan lancar...alhamdulillah..kali ini aku berase puas ngan program yang aku kendalikan...pertuturan aku bertambah baik...tima kasih sume bg full of support...x dilupakan joe sbb bg support yang baik...memula cam x yakin nak mc konsert nie...
HA KORG NAK TENGOK X PIC KENANGAN TUK KONSERT NIE....TENGOK KE NEXT POST K....

"BERPIJAKLAH DIBUMI YANG NYATA"

1 comment:

  1. tQ gak kat bang apiz coz borak2 and gosip2 hangat terkini ...hihihihi~ smg trs menjadi MC yang berkaliber untuk uitm Johor...go bang apiz, go!!!!

    ReplyDelete