Tuesday, February 10, 2009

Best3x....

Mesti korg tertanyakan ape yang best tuh...hm....ari nie aku rase best gile sbb dapat present case channel ngan jayanya..sebenarnya pada mulanya case study yang aku nak wat ni mmg langsung aku x paham, dah berkali2x bace case ni cam hampeh ler plak...dari ari hari ahad lagi aku dah start bace tapi still x dapat ape major n minor problem case nie...prob gak tuh sebenarnye...adoi yai...pikir punya pikir sampai la ke tgh malam gak baru settle major n minor problem tuh...walaupun kitaworg dah dapat sume prob case tuh tp tahap kepahaman kitaworg mmg masih lg low...berkali2x bace the result still hampeh....sampai lar detik nak present on d way nak p itm pun still leh bace sekali lagi case tuh...time tuh aku n EJAT dah pasrah dah pe yg ktworg paham tuh je la yang kitaworg present..LANTAK...sampai je class aku pun risau gak sebenarnye sbb x tau kitaworg kene present bile...syukur la kitaworg kene present tempat yang ke3...fuhh lega..at least leh la aku tgk cam ne dak group len present..huhuh...nak dptkan feel dulu...then our turn pun tiba...
berdegup gak jantung nie..yer la sbb group b4 kitaworg x present well n soklan yang lecturer tanye dorg x leh jawab...mane la tau ktworg pun x leh jwb gak cam dorg kan ke haru biru tuh...tp at last aku n EJAT dpt present ngan jayanya...ALHAMDULILLAH...huhuhuu..

Lagi satu yang best arinie...biznes yang aku wat dah mule diterima baik oleh sume budak2x uitm, walau pun x seberapa tp hari2x ade la biznes...contohnye hari ni aku n FAHMI dah settlekan 4 laptop n pulangkan kat dorg 3 laptop dah format ngan software 1 laptop cume add software jew...so far dorg berpuas hati lar ngan service yang kitaworg bg...tp pasal case laptop yg lepas tuh...kene perli gak aku kat class td...adoi malu gak, hehehehe...n then ari ni gak de bdk anto lagi satu laptop...alhamdulillah...harap2x sumenyer berjalan ngan lancar...credit to FAHMI coz sesame wat bende nie...LETS DO IT DUDE....

"BERPIJAKLAH DI BUMI YANG NYAT"


No comments:

Post a Comment